Atrybuty usługi

Dedykujemy zespół, który z pasją i zaangażowaniem wspiera Klienta, dostarczając dopasowanych rozwiązań.

  • Każdemu Klientowi, już od początku współpracy dedykujemy Jego własny zespół, złożony z wykwalifikowanych pracowników operacyjnych.
  • Od ponad 20 lat obsługujemy fundusze inwestycyjne, a ponadto bezkonkurencyjnie znamy rynek funduszy emerytalnych. Pozwala nam to w ekspercki sposób wspierać Klienta w kwestiach operacyjnych, biznesowych, jak i prawnych.
  • Odrzucamy podejście „jedno rozwiązanie dla wszystkich”. Wnikliwie analizujemy każdą potrzebę i stosujemy spersonalizowane podejście, dzięki czemu oferowane rozwiązania i narzędzia są szyte na miarę każdego Klienta.
  • Komunikujemy się wielokanałowo, zapewniając przejrzysty przepływ informacji. Dajemy Klientowi stałą kontrolę i nadzór nad naszymi działaniami, w każdym momencie.
  • Dbamy o dobre relacje, ale przede wszystkim o zadowolenie Klienta. Ogólny poziom satysfakcji ze świadczonych usług, mierzony corocznymi badaniami, stale rośnie.

Niezwłocznie implementujemy nowe produkty, wykorzystując unikalne systemy i 20-letnie doświadczenie w IT.

  • Nie pozwalamy Klientowi czekać. Przystępujemy do realizacji zadań bezzwłocznie, dzięki unikatowemu systemowi zarządzania zadaniami, dostosowanemu do specyfiki obsługi funduszy.
  • Wprowadzamy modyfikacje oprogramowania w terminie uzgodnionym z Klientem, bez konieczności oczekiwania na nową wersję (tzw. release) systemu.
  • Posiadamy własne zespoły IT, niezależne dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych, dysponujące wieloletnim doświadczeniem w rozwoju aplikacji. Przyspiesza to znacznie proces realizacji projektów.
  • Kierujemy się wizją tworzenia w pełni konfigurowalnych i parametryzowalnych systemów. Dzięki temu umożliwiamy Klientowi sprzedaż Jego nowych produktów bez konieczności dodatkowego programowania.

Zapewniamy bezkonkurencyjną jakość usług i wysoką dostępność systemów, działając na 100%.

  • Działamy bez przerwy. Gwarantujemy Klientowi dostępność naszych systemów na poziomie 99,994% w ciągu roku.
  • Posiadamy własną siedzibę zapasową (Disaster Recovery Site). Gwarantujemy Klientowi ciągłość obsługi na wypadek każdego zdarzenia.
  • Stawiamy na automatyzację procesów i minimalizację wpływu czynnika ludzkiego. Obsługujemy zlecenia i dyspozycje na poziomie STP (Straight Through Processing) wynoszącym 98%.
  • Dbamy o najwyższą jakość obsługi. Każde zlecenie przechodzi kilkustopniową weryfikację poprawności i terminowości.
  • Za sprawą mechanizmów automatycznej walidacji w systemach, zapewniamy Klientowi blisko 100-procentową poprawność obsługi zleceń i dyspozycji.