USŁUGI OPERACYJNE

Usługi Agenta Transferowego, w tym:

  • Prowadzenie rejestrów uczestników/członków funduszy
  • Przetwarzanie zleceń i dyspozycji
  • Obsługa uczestników/członków funduszy
  • Ewidencjonowanie danych o Dystrybutorach funduszy i obsługa sieci dystrybucji
  • Raportowanie
  • Wysyłka potwierdzeń po transakcjach
  • Wsparcie prawne

Pomoc przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów finansowych

Wysyłka korespondencji i materiałów informacyjnych

Archiwizacja dokumentów w formie papierowej oraz elektronicznej

USŁUGI IT

  • Tworzenie, modyfikowanie oraz udostępnianie oprogramowania
  • Hosting
  • Kolokacja
  • Dostarczanie rozwiązań z zakresu business continuity - Disaster Recovery Center

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW FINANSOWYCH

Sprzedaż jednostek uczestnictwa poprzez platformę internetową oraz Call Center

OBSŁUGA KLIENTA

Usługi Contact/Call Center, w tym:

  •     Obsługa korespondencji i reklamacji
  •     Prowadzenie infolinii, systemów IVR, Skype
  •     Przeprowadzanie kampanii telemarketingowych

Bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych