Dobrowolne Fundusze Emerytalne
Obsługujemy wszystkie programy oszczędnościowe oferowane przez naszych Klientów.
Obsługa Funduszy
- otwieranie i prowadzenie rachunków członków funduszu
- obliczanie, pobieranie i ewidencjonowanie opłat
- obsługa rachunków bankowych funduszu
- wprowadzanie, administrowanie i bezpieczne przechowywanie danych
- archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych
- korespondencja z podmiotami zewnętrznymi
- wykonywanie oraz monitorowanie operacji finansowych na rachunkach bankowych funduszu
- utworzenie i prowadzenie ewidencji dystrybutorów
- wysyłka korespondencji do członków funduszu, w tym materiałów marketingowych
- przygotowywanie raportów
- dystrybucja funduszy
Obsługa Klienta
Prowadzenie obsługi informacyjnej bezpośredniej oraz z wykorzystaniem mediów komunikacji telefonicznej, faksowej, listownej, internetowej oraz e-mail:
- Contact/Call Center
- automatyczna informacja telefoniczna (IVR)
- archiwizacja zapisów rozmów telefonicznych
- obsługa osobista w siedzibie Pekao FS
- przyjmowanie, weryfikacja prawidłowości i kompletności zleceń
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
- udostępnienie systemu internetowego do składania zleceń
- wysyłka informacji sms, e-mail